Bsrozdmr1305 canım ben 2 ay önce tedaviye başlamak icin gittiğimde çikolata kistimin olduğunu biliyordum 1.5 cm ama hemorojik kistimin olduğunu muane de gördük 7 cm di doktorum bana yasmin verdi bunun erimesi lazım dedi öyle başlamalıyız ben 2 ay içtim 3 gün önce gittiğimde hemorojik kistim 7 cm olan kaybolmustu çikolata kisti erimeyen kist o bile 1.5 cm den 13 mm düşmüştü şimdi tedaviye başladık icin rahat kullan bence ben 13 mm çikolata kistiyle tedaviye başladım ama buna da şükür