Tugcetb Şimdiden hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah☺ ben de 13+6🙈 Henüz çok erken olduğu için kese görünmeyebilir ama doktorunuz kan testi isteyerek teyit edecektir durumu. Bir de folikasite başlatır☺☺ Onun haricinde bi kaç hafta sonrasında bebişinizi görmek için tekrar çağırır🤗