Sibel3535 merhaba, medical park Zekeriya beye gidiyorum. 29. Haftadayım. Ben doktorumdan çok çok memnunum. Öyle ki bizim kız yüzünü göstermedi. En son muayene de 20 dakika arayla ultrason için aldı yüzünü görebilmemiz için. Başka bir doktor böyle iyi niyetli davranır mıydı bilmiyorum. O sebeple gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Biz tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdığımız için öncesinde muayene de sadece katkı payı olan 15tl ödüyoruz. Doğum da sigortam kapsamında olacak. Ama daha önce burada kızlar konuşmuştu. Muayene 200tl olmuş sanırım Doğum için de 5000tl gibi bir rakamdan söz edilmişti. Yine de emin olmak için hastaneyi telefonla arayabilirsin kafana yatarsa 😊