Melisakokpinar Fotoğraf nasıl eklerim bilemedim . 2li tarama kan ve ense kalınlığı sonuçlarım bunlar. PAPP-A (Pregnant Associated Plasma Protein A) sonucum: 4838 IU/L Serbest beta HCG sonucum: 36,9 mIU/mL Ense kalınlığı ise: 1,7 çıktı İnternet felaket adam akıllı bişi bulamadım sonuçlardan anlayan var mı ?
iremgorlen090318 Melisakokpinar sonuclara doktorun bakmadi mi canim onun gerekli bilgiyi vermis olmasi lazim
Rbs111 Melisakokpinar böyle anlaşılmaz canım hastaneye gittiğinde sonuç kağıdında riskler bölümü var orayla anlaşılır. Ense kalınlık süper
hilalyavuz Melisakokpinar ben de pazartesi günü ikili test için muayene oldum ense kalınlığında doktorum 2 nin altında olması lazım dedi, bildiğim bu . En güvenilir sonuç ve yorum için doktorunuzu beklemeniz daha doğru olur tabi ki ☺️
Melisakokpinar iremgorlen090318 yaa daha dr a gitmedim randevu aldım da, e nabızdan baktım sonuçlara merakımdan 🤭🤦♀️ belki dedim değeri anlayan biri çıkar şansımı denedimmm .
Melisakokpinar hilalyavuz randevumda yarın sabah 🤦♀️🙄😅 sabaha dayansam yeter, yazarım artık ne dediğini 🤭
Rbs111 Melisakokpinar ense iyi korkma 😊🌸 bu arada Happy momda duydum hcg 50 altında erkek, üstünde kız olur diye 😂 benim tuttu ama tutmayan vardır umarım eğlencesine tahminler işte😂
hilalyavuz Melisakokpinar sağlıklı güzel haber alırsın inşallah canım 🤲🏻 Ben de sonucumu 9 kasımda öğrenicem inşallah cinsiyetle beraber 🤲🏻🤗