ZAsk benim 21 de başladı hatta ben korktum çocuk karnımdan çıkacak diye 🥴 şimdilik normal demişti nst ye de bağlanmadı tabi ki. Çok arttıkça kalsiyum mag. Alıyorum. Benim bebişte öyle biraz büyüktü sevindim şimdi senin doktorunun açıklamasına demek ki o da etkiliyor.