Anne18 bende klomenle gebe kalıp her seferinde kimyasal geçirdim üst üste sonra 3 ay ara verip 1 ay ari sütü bal polen ve hayıt tohumu kullandım 1 adet görüp o ay klomen kullandım şimdi tekrar gebeyim ve çok şükür sağlıklı bir gebelik oldu bu sefer ari sütü bal polen karışımı yumurta kalitesini artırıyor hayıt tohumu da rahimi güçlendiriyormuş😊 aynı zamanda adetim bitince hacamat ta yaptırdım niyet ederek sünnet bölgelerine 😊