Selinglr Suyunu da sıkıp içtim 3 gündür aralıksız yiyorum da çok şükür hiç bir sıkıntısı yok. Yok erken doğum yaparmış yok bebekte leke yaparmış bunlar yalan şeyler bana göre Yengemin hamileliği de gözümün önünde oldu bitti tek 1 sıkıntısı olmadı şükür faydası bile var ne zararı olsun.