melekanne12 Adetim 1 hafta gecikmişti. Beta hcgme bakıldı. 0.5 yani negatif çıktı. Doktor Tarlusal verdi. Kullanırken 2 defa 3-4 gün arayla afedersiniz leke şeklinde kan geldi. Adet olacağım diyorum ama olamıyorum İlaç biteli 2 gün oldu. Henüz adet olamadım. Neden böyle oluyor olabilir? Yaşayan var mı?
Pandabekleyenanne melekanne12 ben tarlusalı kist için kullandım hormon içeriyo sanırım kistim vardı içtim geçti gecen seneydi yazın
Deletedmom2224 melekanne12 ilaç bittikten sonraki 15 gün içinde adet olursunuz daha 2 gün olmuş bir kaç güne olursunuz merak etmeyin
Kadriye05 melekanne12 ben kullanmıştım daha önce 10 sonra felan adet oldum bitti bir hafta arayla tekrar kanamam olmuştu normal adet gibi hormonları etkilediği için bu şekilde düzensizlik yapıyormuş
melekanne12 tazee_annee bekliyorum canım. Daha önce 2 defa kullandım. Birinde ilaca başladım ertesi gün oldum. 2.kullanmamda ilaç bitince oldum. Bu kez niye böyle oldu anlamadım.
QWERY 10 gün içinde olmanız lazım daha vaktiniz var. Ayrıca ben tarlusal kullanırken hamile kalmıştım üstüne lekelenmede görmüştüm