Hasretdilmac13 3 haftalık gebeyim avmigrenim vardı bilmeden migren ilacı kullandım bunun bebeğe zararı olurmu aynı durumu yaşayanlar lütfen yazın🙏
Deletedmom3 Hasretdilmac13 ben sibelium kullaniyordum doktoruma sordum sıkıntı olmaz demisti ama yine de kullanmadim bisey olmamistir insallah
pinarsvcn Hasretdilmac13 hiç bişey olmaz ben ne ilaçlar içmiştim bilmeden doktor ilk 3ay hiç bi etkisi olmaz bebeğe demişti