hilall02 Arkadaşlar merhaba bugün doktora gittim tansiyonum yüksek çıktı geçen hafta da yüksek çıkmıştı 37+4 günlük hamileyim doktor yüksek giderse doğum dedi ben gibi tansiyonu yüksek çıkıp normal Doğum yapan var mı