Badevehande valla kadın cok rahattı ben yurtdısndan geldim 20 gün oluyo taziyeden dolayı devlet hastahanesi .. sadece dıkkat et dedi uzan muzanda demedi ben öyle kendi yöntemleriml ayaklarımı havaya kaldırıom dün vardı bayaga lekeli şekilde kesildi biraz once cok afedersn büyük abdeste cıktım ıkındım gene hafif geldi pembemsi sanırım uzanmam lazım haftayada ucuş var bilmiyorm valla ya türkiye niye böyle sorumsuz anlamadım