Busraaras doğru söylüyorsun ama şöyle bi sıkıntı var ne kdr para pula önem vermesemde, eşim omlara yetişecem diye bizi darda veya borçta bırakıyor
Yoksa bende dediğin gibi yapıyorum hiç iyi veya kötü onlar halkında ne olursa olsun konuşmuyorum
Hadi ben beni geçtim çalışmıyorum şu an
Ama bebeğimiz Doğduğunda inşAllah gerçi Doğumdan öncede bi ton masrafı var bi çoçuğun, biz resmen ona yetişemeyecez malum kişilere tonlarca para göndermekten
Ben çocuklarıma birikim yapayım derdindeyim eşim ailesini çocukları gibi görüyor
Bu konuda napıcamı bilmiyorum
Artık çoluğun çocuğun rızkı meselesi oluyor
Dua ediyorum bebek gelince değişsin kendine gelsin ve sorumlulularını bilsin 🙁
Allah’a şükür bu durum dışında başka sorunumuz yok elhamdulillah keşke karşı taraf biraz anlayışlı olsa..