Yenianne valla biz de kaynanama her ay kirasının 400 tl sini veriyoruz. Evi var ama begenmıyor kiracı koydu. Kirasını alıyor bizden 400 tl yi de alıyor şuan oturdugu evın kirasını ödüyor. Öte yandan Benim babam da daha bize maddi destek saglıyor Allah ondan razı olsun.