Busrakorkmaz1616 37 haftalık hamileyim Bütün kontrollerimi Royal Hastanesinde Hayal beye yaptırdım devletede gittim ama sıra randevu buldukça çok yoğun çünkü devlet hastanesi. Hayal beyden gayet memnunum bi sorunla karşılaşınca veya kafamıza takılan birşey olunc özel numarasından ulaşabiliyorum tüm hastalarına karşı böyle tabi ☺️ Anlayışlı ve güler yüzlü bi doktor tavsiye ederim