nektarin_moms Merhabalar. 18. Haftadayız. Bugün yürürken karnımın sağ tarafında bağ ve kas gerilmesi hissettim kesintisiz olarak. Bir sakıncası var mıdır sizce?
Devecilerinmediha nektarin_moms benımde öyle oluyordu heleki 18-20haftalar arası bir çatı ağrısı yaşadım dillere destandı yanı yürütmedi.birde özelikle sağ tarafımda dediğimiz gibi oluyordu
nektarin_moms Devecilerinmediha ben de rahmin büyümesinden kaynaklı olduğunu düşünmüştüm ama yine de ilk defa böyle olunca aklıma takıldı
Devecilerinmediha nektarin_moms aynen karın bağ ağrıması ama ben öncesinden bir düşük yapmıstım rahimde adet agrısı gıbı değildi bildiğin kasların gerneşiyordu telaş yapma cok normal rahmın yukarı cıkıyor ya dınlen bol bol
nektarin_moms Devecilerinmediha çok teşekkürler🙏🏻 İnşallah sağlıkla alalım kucağımıza yavrularımızı.🙏🏻