Nazlieray vende 5 haftalikken hamile oldugumu ogrendim.5+2dede muayeneye gittim.kese 3-4 mm di kucuktu.lekelenmelerim olunca 6+1de kese buyumustu biraz daha iyi gozukuyordu bebegide hayal meyal gordu net degildi.o yuzden kalp atisina bakmadik bile.
Sende p.tesi sanirim 6+1 olucaksin duyamayabilirsin .duyamazsanda hiç sıkıntı yapma cunku daha erken.ben 8+2 de gidicem kalp atışı icin