Esramazan57 Kızlar uygun ve güzel bebek çikolatası satan sayfalar var mı acaba bildiğiniz az kaldı Doğuma almak istiyorum 🥰
Melegimm19 Esramazan57 hacı şeriften daha önce sipariş vermiştim memnun kaldım canım fiyatları uygun gönderimi hızlı on gün içinde de bebeğim için sipariş vermeyi düşünüyorum doğuma yakın olsun diye tereddüt etmeden öneririm 😍
Svldlrbsy Esramazan57 Hacı Şerif 😊 hem instagram sayfası var hemde Web. Web daha ayrıntılı Google a gir bak canım bende bu ara yaptrcam inş
MucizemiBekliyorum Esramazan57 haci serif canim. oglumun dogumu icin siparis vermistim simdi kizimda da ordan vermeyi dusunuyorum etiketini de kendin tasarlayabiliyorsun
Svldlrbsy Esramazan57 çok güzel madlen diye belirtiyorlar zaten yani daha önce yaptırdım 2 yada 3 olması lazım beğendik hem hediye hem kendimize 😊
Esramazan57 Svldlrbsy meraba peki ben şuan 35 haftalığım diyelim 40 a kadar doğuramadım bişey olur mu çikolataya
Svldlrbsy Esramazan57 ben eşime nişanlıyken yaptırdım İstanbula gönderdim evlendik yaklasık 6 ay sonra. Ben bitmiş sanıyodum kutusunu atmamıs saklamış diye meğerse banada ayırmıs yani abartısız net olarak 8 9 ay İstanbul sıcaklarında bişi olmamıs 😁
Esramazan57 Cokokuyan_dorukusunannesi48 aynen baktım yorumlara falan da 3 hafta erken alsam sıkıntı olur mu acaba
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Esramazan57 Lokum kalır bekletebilirsin ama çikolata tazeliğini kaybedebilir.
Lindam Esramazan57 hacı Şerif canım bide bu sayfa var https://instagram.com/dokmecikolata?igshid=17hza344rpd74