Sydnfamly şöyle düşünün bu hormonun yavaş calisiyor olmasinin bize bile cok zarari var son ay ilk ay farketmez. Bunun kararını en iyi doktorunuz verir ilac gerekiyorsa kullanmak zorundasiniz bunu en iyi doktorunuz bilir. Vcudunuza zarae veren mutlaka tedavi gerektiren bir hormonu ciddiye almamak komik gerçekten