busraaa_ Hanımlar Esenler medipol hastanesine giden var mı varsa hangi doktora gidiyorsunuz hangisini önerirsiniz memnun musunuz
Ozgeszr Ben esenler medipolde Fatma bilgehana gidiyorum aralıkta dogumum suana kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım çok ılımlı bir doktor ❣️
busraaa_ Semak gebelik okuluna gidiyorum orda gecen orda söylediler normal doğum 1300 TL zorunlu sezeryan 2000 tl kişi isteğiyle 4050 TL dediler
busraaa_ Rbs111 Fatma doktor izinde olunca sizin dediğiniz emine hanıma gitmek istedim ama o da yoktu nöbetçi doktorda doğuma girdi hep bugun oğlumu göremedim Bi türlü 😣