Ozican günde 2 defa ölçtürüyor bana. Ben anlamadım bu listeyi dünya kadar ekmek var listede. Ekmek yediğim günün ertesi sabah açlık fırlıyor 100lere. Ekmek yemiyorum 80lerde mis gibi. Gece ara öğünde meyve ve süt verdi ikisi de şekerli nasıl sabah düşük çıkacak bu şeker? Kafama göre gidiyorum valla. Bu hafta full misafirim var, habire tatlı yapıyorum avcumu yalaya yalaya 😭