Htc2604
Şöyle canım iki sonuçtan ilk sonucu çıkarıyorsun eğer 120 üstünde çıkarsa normal gidiyor ama 120 altında çıkarsa bir sorun var demek. Şöyle örnekliyim:
Mesela ilk tahlilde hgc 400 ise ikinci tahlilde 600 çıkmış ise ikinci tahlili yani 600 birinci tahlil 400 den çıkarıyoruz sonuç 200 oluyor ve 120 nin üzerinde ve normaldir.
Böyle hesaplanıyor doktorumun söylediğine göre...
Umarım ankatabilmişimdir😅😅😅