Svldlrbsy Ya ben anlamıyorum bazı arkadasları Doktor gelişime iyi dedi ama sizce nasıl? Kanamam var doktor gel dedi ama ne yapmalıyım? Doktor şunu ye iç dedi ama siz ne düşünüyorsunuz? Suyum geldi napayım, kanamam geldi napayım, doktor cinsiyet kız deid ama sizde Bi bakın dogru mu, doktor acil sezeryan dedi ama siz napardınız, Neden ya neden? Ben cidden anlamıyorum cok sacma deil mi bu sorular. Doktor iyi dediyse bana iyidir süphem varsa yada ilgisizse değiştiririm olur biter, doktor kanama ve su gelince mutlaka gel der ki bunu herkes bilir neden sürekli buradaki arkadaslara soruyorsunuz. Yani tamam konusma, sorma, fikir alma olur olabilir bende soruyorum yeri gelince ama doktorluk mevzular ve cok önemli konular neden kamuoyuna sunulur gibi burda insanlara sunulur anlamıyorum. İlerde dogum grubu flan da bekliyorum ben arkadaslar avr yakasında fatihteyim dogum basladı gelebilen varsa gelsin yardıma diye post bile acılır😑 azcık mantık bence
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Svldlrbsy Bazı başlıklar banada anlamsız geliyor.Ama İnsanların konuşmaya ihtiyacı var sanırım.
Svldlrbsy Yani bu ara o kadar fazla ki bu paylasımlar gına geldi. Fikir acısından bakayım diyorum yok eşim şunu izledi napayım, su bize yerleşti siz olsanız naparsınız, kişisel hayat sorunlarını kim halledebilir bizden baska bugun hanginiz benim evime, aileme müdahale edip hayatımı düzene sokabilirsiniz, yada kim kime git bosan derse bosanır? Bence biraz düşünüp post acmak daha mantıklı
Svldlrbsy Cokokuyan_dorukusunannesi48 hepsını kapsamıyorum kesinlikle ama bazısı ciddi manada cok asırı tuhaf geliyor bana