Bsrtrcl Çok teşekkürler🙏 Allahım herkes gönlüne göre versin. Aslında Remzi bey çok ilgili ama ben doğumda sanki bayan doktor isterim gibi😊 En son 8. hafta gittim 12. haftadayız randevu alcam ama gidince cinsiyet tahmini yapsınlar istiyorum 🤗 Devlete gittim Pazartesi kaydım olsun diye 2. li tarama zamanıymış yapıldı çok şükür temiz çıktı ama bana ne bebeği gösterdi ne cinsiyet ile ilgili bişey dedi🤷♀️