Dmlmndlsm Evet canım bende yaşıyorum sağ kasığım farıyor baskı yapıyor doktorum normal olur ağrıların dedi bende suan 8+6 ım
susam97 Ben 27+2 deyim cok fazla hissetmeye başladım büyük ihtimalle normaldir diye düşündümde yaşayan varmı benim gibi sormak istedim 😊
MerveOzgeAk1453 susam97 İlk haftalarda yaşıyordum bazen hissediyorum şimdi sürekli değil.Vucüttaki kan akışıyla ilgili sanırım.