Ayfer_berk Arkadaşlar ben dün gittim 2li tarama testi için doktor %70erkege benzettiğini söyledi Gebeliğimin 12hafta 5.günündeyim
Suheyla19A Ayfer_berk bence erken cinsiyet icin en net 16 dan sonra belli olur canim hemen alis veris yapma derim az bekle belli olmaz dogruda cikabilir cikmayadabilir etrafimda cok boyle denilip degisik cikan
Deletedmom2224 Ayfer_berk cinsiyet için daha çok erken ayrıca fazla bir yuzde vermemiş siz hiç duymamış gibi davranın bence çünkü alışınca tersini duymak kötü oluyor 😊
shsn Ayfer_berk benim ikili taramamda aynı gün 2 doktor erkek dedi :) daha sonra kızım olacağını öğrendim :)
Ceren58 Ayfer_berk hiç sorma ya 4 doktor erkek dedi yine de detaylı ultrasonu bekliyorum:) 17.haftamın içindeyim hala korku
Ayfer_berk Deletedmom2224 canım aslında oğlum var 5 yaşında bu da kız olsa kötü mü olur Rabbim sonsuz şükürler olsun yinede Rabbim olmayan herkese nasip etsin evlat sevgisini🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Deletedmom2224 Ayfer_berk insan iki meyveden de tatmak ister niye kötü olsun Rabbım gonlunuzdekini nasip etsin inşallah 🤲🏻 💕
bebiiimamm Ayfer_berk 16 dan sonra daha net, erkek oldugunu kendinizde anlayabiliyosunuz ultrasonda , tabi yine de yanılırız Allah bilir
Ayfer_berk shsn valla aynı şeyi bana söylediler Ikiside erkeğe benziyor kaçıncı haftanda kız olduğunu öğrendin canım
shsn Ayfer_berk canım 16da öğrendim kız ama kesin değil alışveriş yapma dedi. ama en kesin sonuç ayrıntılıda çıkıyormuş 24lü haftalarda :)
Ceren58 Ayfer_berk çocukluk hayalimdi erkek. Öyle bir istekti ki bu ağlardım. Allah gönlüme göre verdi. Bir sonraki çocuga da kız diye yalvarırım artık:)
Oznur69 Benim oğluma neredeyse 21 haftalık olana kdr kız denildi detaylı ultırasonda oğlum olacağını öğrendim 21 haftaya kdr bir sürü kız giysisi almıştım acele etme ne olur ne olmaz ☺️