nghn41 Mrb kizlar. Kismetse kasımın ilk haftasi planli sezeryan olacagim spinal anestezi ile. Gecen hafta nisanim geldi sonrasnda bir sknti cikmadi. Simdilerde ara ara sancim oluyor. Hatta gobegimin sol kenar kisminda birden bicak sokmasi gibi bir aci girip cikiyor. Ilk hamileligim oldugu icinde gercek yada yalanci sanci olup olmadigini anlayamiyorum. Yardimci olurmusunz? Birde spinal anestezi olan varmi? Ameliyat sirasinda yada sonrasinda neler yasadiniz :(((
BirVeraAnnesi35 nghn41 benmde 2 hafta var doğumuma 5 kasımda olcak bnde şurda bekleyeyim bilgi veren olur belki 😊 benm nişanın gelmedi henüz sadece geceleri kasık ağrısı yaşıyorum ama çok aşırı değil bnde merak ediyorum sezeryan sonrasını bakalm neler olacak
nghn41 BirVeraAnnesi35 Ah o kasık agrilari yokmu. Geceleri dahada cogaliyor :( ara ara da regli sancisi yasiyorum. Allah hamislere yardim etsin :)
11Nisan Ben de bekleyeyim. 6 Kasım’da doğum yapacağım ben de. Akşamları aşırı kasık ağrısı yaşıyorum.
BirVeraAnnesi35 CerenAkbulut bildiğim kadarıyla hemen başlamıyor canm. Mesela bu postu açan bayanın geçenlerde gelmiş nişanı ama bekliyor hala başka bişey olmadı yazmış
nghn41 CerenAkbulut Doktorumun deyimiyle hemen baslayanda oluyor baslamayanda 😀 benim nisanim geldi acikligima bakildi 1cm di. Ertesi gun 2 cm oldu ama öyle kaldi. Nst de sancilarim duzenli cikti fakat bebisn kalp atislari skntiliydi. Sezeryana alalim seni dedi cnlu sonclar hep kotuydu. Tam yatisim.yapildi serumlar takildi derken tekrar nst yapildi ve sancilarm dusup bebek te normale girince ameliyatim iptal edildi. Doktorum bebegi zamani gelmeden alma taraftari olmadigi icin. Simdide bekliyorum. Benimki de 4 kasim olacak.
Denizay Bugün kontroldeydim ben de 36 haftalıgım. Doktoruma kasık agrılarını, aniden giren sancıları vs aynen sordum. Yatıp uzanıp dinlenince 30dk-1 saat icinde geçiyorsa dinlenme sürelerini arttır dedi. Dinlenince geçmiyor sıkıntı devam ediyorsa muhakkak acile giriş yap, kontrol edelim dedi. Onun haricinde düzenli aralıklarla sistematik sancı olmadıgı sürece endişelenmeye gerek yok dedi.
BirVeraAnnesi35 nghn41 evet biara o sancılar cok oldu ama şu bır haftadır iyi hissediyorum bnde bakalım 😊
CerenAkbulut nghn41 çok teşekkürler bilgilendirme için 🙏🏻 Ben 36+4 teyim, henüz açıklık yok, nst de sancım da yok. Kanala da inmedi henüz. 2 hafta daha dayanırız gibime geliyor inşallah 🙏🏻
nghn41 CerenAkbulut Dayanırsınız Allah'ın izniyle:) Benimki hic duracak gibi degildi, oyun oynadı resmen bizimle :) sağlıklı doğsunlarda, istedikleri zaman gelsinler 😊
CerenAkbulut Girlmom ben 37 deyim şuan, valla normal doğum olduğu için kesin bir şey yok. Eşim yanıma 2 hafta sonra gelebileceği için ben 2 hafta daha doğurmak istemiyorum 🙏🏻 İnşallah yolunda gider herşey.