Ozlemclk52 Aynı senin gibiyim bende canım 😐Her ay "bu ay tuttu galiba" diye diye işe giremedim 🙄 Halada evdeyim 1 senedir olmuyo benimde...
3 kez klomen tedavisi gördüm... 2.sinde tutmuştu bebiş ama sadece döllenme olmuş yerleşmeden adetle gitti kimyasal gebelik diyolar 😔 Şimdide rahim filmi çekilcem işte adetim bitti ama can çekişiyo son akıntılar bitmediki doktorda filmi çeksin 😄