Mehos
Ben suan 10. Haftamdayim ve ikizlerim olcak ama kasiklarimda cok agri var sizde öyle oluyormu?
Hacer_ikiz_gebe
Tüm gebeliklerde kasık agrısı normal ama uzun süre gecmezse doktoruna danıs canım
Ozgdnc
19.haftamdayim kanamaniz olmadığı sürece normal ama yine de doktorunuza danışın.
Yürüyüş yaparken ağrınız olursa bir süre oturup dinlenin. Ağır kaldırmaktan ve ağır iş yapmaktan imtina edin. Gün içinde yürüyüş yapmaya ve uzanmaya özen gösterin.