Zehra006 Ayse1995 ağrım zaten az oluyordu ara sıra adet sancısı şeklinde gelip gidiyordu canım şuanda ağrım yok çok şükür 🙏🏻
Ayse1995 @Zehra006 çok şükür canım bende dün baya kötüydüm bufun daha iyyim allaha şükür arada sırada ağrı giriyo geciyo inşallah atlatrz en kısa zamanda ağrıları