Ozlemcyln canım öncelikle geçmiş olsun. 12 Eylül de bende zorunlu kürtaj oldum kalbi durduğu için.. Doktorum bana 2 ay bekle dedi 2 ay sonra deneyebilirsin dedi. (bu sürenin hamileliğin süresi ile alakası varmış) düşüklerde de bekleme süresi kimi veriyor kimi vermiyor.. Umarım hayırlısı olsun senin için ama hamile olabilirsin çünkü bu durumlardan 15 20 gün sonra yumurtalıklar normale dönüyormuş