Nurkuk53 Son Adet tarihim 15 Ocak Normal de bugün 40. Haftama girdim ama ebem ilk başta bebek son adet tarihinde değil bitişinde döllendi demişti ozaman bebeğimin 1 haftası vardır heralde şuan 3.5 kilo kızım Normal Doğumu çok istiyorum çünkü ilk gebeliğim 24 yaşındayım ama yine Doğum olmassa 10 gün içinde sezeryan Doğum istiyorum özel de çünkü devlet hastanelerinde 2 gün suni sancı çektiriyolar ben o şekil olsun istemiyorum :/
Badevehande En doğrusu bende senin gibi düşünüyorum suni sancıyla kendimi öldüremem bizimkinde can neticede 😒 bi an önce gelir umarım 🙏
Badevehande Nurkuk53 malesef geçen vardı Mevlüt’te devlette normal doğuran bir akrabamız genç daha ilk Doğumu. Kendimi parçaladım sezeryan yapmadılar dikişim çok oldu dedi 2 ay sonra mevlüt yaptı yeni oturuyorum dedi inşallah bizim kolay geçer
Real Badevehande devlette ilk muayenede yirttin yirttin yani ilk muayenede sezeryan dedi dedi .eğer demezse son evreye kadar normalde ısrar ediyorlar