Deletedmom0065 ameliyathanese uyandım ya da uyandırdılar. İlk kızımı sordum iyi olduğunu öğrendim. O uyandığım andan sonra bir daha uyumadım ve her saniyeyi hatırlıyorum. Görüşüm ilk pusluydu sonradan netleşti. Herkeste olmuyormuş ama ben ağrı acı yanma tuhaf birşeyle uyandım. Sonuçta kesilmişim ve acısı vardı sedye sarsıldıkça dahi canım yanıyordu. Kendime geldim uyandırma odasında buharlı yastık gibi sıcacık birşey koydular üzerime ısınayım diye hemşireler nasıl olduğumu sordu ben ağrı kesici istedim. Çok ağrım vardı odamda yapılacak dendi. 12:30 öğlen kızım doğdu ben ameliyata girdikten 5 10 dk sonra hemen eşime göstermişler kapıda🙏🏻 Neyse ameliyathaneden çıktım odama götürürlerken eşim geldi hemen başıma ben gelmeden bebeği getirmemişler.
Konuştu benimle saçlarımı falan sevdi her şeyi hatırlıyorum. Gece 00:00dan beri birşeu yemediğim için çok aç hissediyordum. Bir de ağrım olduğunu söyledim. Hemşirelere söyle ağrı kesici yapsınlar çok ağrım vsr falan dedim. Odama çıkardılar. Sedyeden yatağıma koydular hasta bezi serdiler zaten 19:30-20:00 e kadar üstümde birşey yoktu pike seriliydi kalın. Üstüme giydim ama altına giydirmediler. Odaya geldik sedyeye koydular karnıma bastırdılar 1 dakika sürdü ama çok canım yandı kesik zaten hemen kalçadan ağrı kesici yapıldı.
Arkasından bebeğim geldi eşimle. Yanıma koydular emzirmeye başladım. Ağzı küçük ve çabuk yoruluyordu memeyi kavramak ona göre tutmak zordu eşimin yardımıyla emzirdim yatırdım. Uyanıktım. 20:00de ayağa kaldırdılar kendim kalktım hemşire ile yürüdüm. Canım yandıkça hiç zorlamadım hemen oturdum ya da uzandım. Kızımın altını kendim aldım. Yatağa kadar eğilemiyordum ama kabarık yastıkları vardı hastanenin üzerine yatırıp aldım. Gece 1,5 saatte bir uyandım emzirmeye çalıştım sarılığı yükselmesin diye. Gazını çıkarttım omzuma koyup. Kirlendiyse üzerini kendim değiştim. Ağrım oldukça ağrı kesici yapıldı damardan antibiyotik verildi. Yemek 19:30 da verildi ama ne yemek 😂 tadsız yağsız tuzsuz çorba şekersiz hoşaf 😩 Benim kabızlık sorunum yoktu ben bol su içtim ve eşimin yemeğinden atıştırdım. Sen yapma eğer sezeryan sonrası kabız olursan çok zorlanırsın ıkınamıyosun çünkü ☺️ Tuvalete tek başıma gittim geldim. Odanın içinde tur attım ama öyle kendimi zorlayarak değil canım yandığı an oturdum. Genel anestezi ile uyandığım ilk andan ilk saniyeden hatta uyutuluşum dahil hepsini hatırlıyorum. Uyandığım ilk anda kendimdeydim baş ağrısı saçma sapan konuşmam olmadı. Sadece ilk an konuşman ağır çekim de gibi oluyor o da geçiyor :) sadece ağrıyla uyanacağını bil ben ağrıyla uyanacağımı bilmeden girdim ameliysta zor oldu. 2 gün hastanede kaldık. Ameliyat olduğum akşam gaz çıkardım ertesi sabah lavaboya çıktım. 3 gün ağrım devam etti yanma falan ama kucaklayıp emzirebiliyordum dikkatli bir şekilde. 3. Gün evdeydim ama eşimin yardımıyla yaptım çoğu şeyi. Yemek va o hazırladı doğrulurken yardım etti. Pazartesi ameliyat oldum işte cuma günü bebeğimi çocuk doktoruna kontrole götürdük. 7. Gün tekrar kan vermeye götürdük sarılık düşüyormu çıkıyormu diye gece 1 saatte bir falan hep emzirdim uyku nedir bilmedim. 7. Gün doktoruma muayene gittim. Dikişlerme baktı içten ve dıştan içeriye ultrason ile baktı. Kuru tut dedi kurutma makinesi ile kurut suştan sonra dedi. Eve geldiğim gün pansuman yapılmıştı onu unutmayayım su geçirmez bant takıldı duş al çıkar dediler 1 gün kalsın dendi. Ertesi gün duş aldım çıkardım. Kuru tuttum hep ve yüksek bel iç çamaşırı bol tayt giydim. Sormak istediğini yanıtlarım