rukiye-02 ne belim ağrıyor ne de bir kez bile başım ağrıdı. Tamamen kişisel bi durum bence. Ya da anesteziciyle, yapılan iğnenin markasıyla ilgili olduğunu düşünüyorum o durumun. Ben spinalin iğnesi yapılırken havaya zıpladım doktorum omuzlarımı tutmasına rağmen. En iğnenin yamulduğu, belki de yapılacak yerin şaştığı kişilerdenimdir. Hiçbir etki yaşamadım