Cgclskn canım benimde astımım var bende uzun zamandır ilaç kullanmıyorum hamile kalmadan önce bırakmıştım. 21de değil de 25ten sonra bende de hafiften nefes darlığı başladı özellikle uzanır pozisyondayken baya zorlanıyorum ama sanırım astımdan dolayı değil çünkü bu haftalarla ilgili yazılarda videolarda nefes darlığı yaşanabilir diyo