Civcivim_21 Arkadaslar ya ilk aylarda sizde gaz sikayeti cok oluomuydu ya aksam yatarken istemsizce cok.oluo😂
defne55 Civcivim_21 ilk aylar oluyo orta aylar oluyo son aylar oluyo gebelikte gaz sıkıntısı hiç bitmiyo😂😂
Eaa_00 Civcivim_21 evet bazen ben de çok sancılanıyorum ayaklarınıza sıcak su torbasını koyarsanız o rahatlatıyor biraz☺️
H1z2a3 nagolinda 🤣🤣🤣🤣 sen hiç olmazsa uykuda yapmışsın eşim bir gün beni gıdıkladı dur dedim o devam etti biliyorum çünkü sonu kötü bitecek 🤣🤣 ve korktuğum oldu pırt diye bıraktım adamın yanında 🙈 ben şok ben mefta utançtan 🤣🤣🤣
ant2602 Civcivim_21 başta olmadı ortadayım 22 haftalığım şu sıralar yoğun derecede var. 2 yıl olacak evleneli eşimin yanında hiç yapmadım. Yapamam hatta lavaboya girince kapının önünden geçsin rahat edemem. Ama şimdi bildiğin sala sala geziyorum 😂🤣
Sevilay0680 😂😂😂 en rahat gaz çıkarabilecegimiz dönem hanımlar salın gitsin bu imkan bir daha ele gecmez