Sumeyye_18 ben 5+5 ken 4039 çıkmıştı beta değerim benim ailemde ikiz gebelik de vardı bende ikiz gebelik sandım hatta herkes ikiz gebelik falan dedi ama ikiz değilmiş maalesef üzüldüm tabi. Ama beta değerinin yüksek olmasının bir çok sebebi var ikiz de olma ihtimali var ama heveslendirme bence kendini