Meraba hanimlar ben 3 cocugumuda normal yaptım ama bu gebeligimde artık sezeryan olup bağlatmak istiyorum ama asıl nedenim artık o çatalı görünce bile elim ayağım bosaliyo ve korkuyorum genel anestezi ile mi yaptınız hiç hissediyonuzmu çünkü ben hastaneden iğneden aşırı korkan biriyim hiç bisey görmek hissetmek istemem bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim😊