aylinveysi Simay ismine karar verdik. Ama beğenmeyenler olunca olumsuz etkileniyorum. Sizce hangi isim güzel. Kulağa hoş gelen anlamlı bir isim istiyorum. Defne Eylül Selin Zeynep Ve sizin önerileriniz?
Deletedmom2224 aylinveysi Simay bence çok cok güzel ve çok kişide de yok değiştirmeyin derim yeğenimin ismi ve o kadar güzel bir kız ki size anlatamam 😊💕
Bsrkoc aylinveysi Simay çok güzel bir isim benzer olarak ben Şimal ismini de çok seviyorum Tavsiye ederim anlamı da güzel kuzey yıldızı demek 🥰
Didi6 aylinveysi Selin kesinlikle. 💖 Senin ismin de Aylin sanırım, çok güzel olur. Pelin ismi de düşünülebilir 😊 Eylül ve Zeynep çok var. Defne ismini ise ben hiç sevmem, Yunan mitolojisinden geliyor.
ikincibebek2 Benim de kızım olacak bende henüz isim bulamadım 🤷♀️ ilk kızımın adı ECE BUĞLEM ama hoşuna gider belki 😘