Nargile Salam canlarim.19 heftelik hamileyem.Hekim dedi ki 6 ayinda gelersen dopler ederik seni.Bilmek isteyirem ki doplerde sekillerini cixardirlar?Men bununla ikinci defedir ki usmye dusurem cinsiyyetini gostermir balacam.Hekim dedi ki ayaqlarini acmir.Doplerde gosterir deqiq yoxsa ayaqlarini acmasa onda da gostermir?
_AykA__ Nargile Salam can.19 heftede nece helede bilinmirki?! Dopplerde şekil veren yerlerde olur.Amma men getdiyimde şekil vermediler.Amma 19da uje cinsiyyet bilinmeliydi.Neçe defe düşmüsenki uziye bu hefteye qeder? Hemişe ayağini bağliyib?!
Nargile _AykA__ baci 14 heftede bir 19 heftede de bir dusmusem uziye.14 heftemde dedi ki qiza oxsatdim ama deqiq deye bilmerem dedi ayaqlarini acmir.19 heftemde de bir dusdum dedi ki gostermedi
_AykA__ Nargile Hee sağ salamat olsun.Dopplerde biliner mence.Bu qeder gözlemisen birazda döz 😊 Qizdisa nazli qizdi 🙈