Ilknur_degrrli1 merhaba, ben henüz doğumumu yapmadım, yani başıma gelmedi. Ama gebe eğitimi aldım 2 defa, anestezist Anlattı. genel anestezinin riskli olduğunu bebeği 3-4 dk. içinde anne karnından almaları gerektiğini söyledi. Mümkünse yapmıyorlarmış. Çünkü genel anestezi solunum yoluyla verilen bir gazmış. Sizi uyuttuğu gibi birkaç dk. İçinde bebeğide uyutabilirmiş.
Epidural veya spinal anestezide ise omurilikten girip dura bölgesi veya beyin omurilik sıvısı içine ilaç verildiğinden Bebek Hiç etkilenmeden işlem yapılıyormuş.