Latifeayd Burada birçok hikaye okudum kimi beni cok duygulandirdi agladim kimi cok heyecanlandirdi simdi sira bizede geldi ama biraz erken geldi minik yavrumuz 36.haftada 19 ekim cumartesi gunu yine yalanci sancilarim vardi ve nisan gibi dolu bir akintim geldi acaba nisan mi dedim ama herkes nişan beyaz olmaz dedi meger enfeksiyon kaynakliymis hastane gitsem mi gitmesem mi sonra pisman olmamak icin acile gittim hemen nts ye aldilar bebegin kalp atislari dusuyordu acil sezeryan dediler kabul etmedim baska hastaneye gittim kizlar neden acilse kabul etmedin diceksiniz gitmek istemedigim bir hastane idi en yakin orasi 1 dklik mesafede oldugu icin sadece muayene olmak istedim kendi gittigim hastanedeye hemen taksiyle 5 dk uctuk tekrar kontrol yapildi muayene edildi kalp atisi normal denildi tekrar bir nts emin olmak icin artik kalp atislari daha da dusmus acil sezeryan başımda 7 kişi hemen hazirlayip aldilar oğlum dogdugunda cok korkutmus doktorumuzu aglamamis kuvoze alindi ilk gun solunum sıkıntısı olmuş doktorumuz tekrar mudahale etmis suan iyiyiz cok sukur ilk gordugumde cok agladim oyle guzeldi ki Allah isteyen herkese nasip eylesin
Gagacim Latifeayd hayırlı olsun canım 🌸 Rabbim uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin büyütürken de kolaylıklar dilerim 💕
Cigdemlii Maşallah allah sağlıkla, huzurla anne babasıyla ve tüm sevdikleriyle geçireceği uzun ömürler versin ❤️