Belliciste
Merhaba anneler. Benim 2 bucuk aylik erkek bebegim var. 2 aylikken kilosu 5 kg'dı. Doktora gittigimizde gunde 2 kere mama vermemi onerdi. biri oglen biri aksam verebilirsin dedi. bebegim mizmiz bir bebek. gazi oldugundan suphemiz yok. batin ultrasonundada gaz gorunuyordu zaten. bazen gazi oldugu icin cok agliyor ama gazinida cikariyor ayni zamanda yani pirt yapabiliyor ama yine de gazli. acaba cok ac diyede agliyor olabilir mi bazen memeyi bile reddediyor ben gazdan olabilecegini dusunuyorum ve suan nerdeyse 2 dk bile emmeden memeden agzini cekiyor acaba doyuyor mu bilemiyorum. boyle bir sey yasayan var mi? birde doktorun mama ver demesi sizce neden olabilir? ayina gore kilosu normal degil mi? ben sadece emziriyorum. bebegim son ayda 800 gr almisti. buna ragmen mama vermelimiyim?