Tgb2310 geriden gelen kese hiç gelişmedi malesef .Büyük olan kesenin ise sekli bozuktu geçen hafta. şükür ki bu hafta daha normal gözüktü ve kalp atışı devam ediyordu lekelenmeleri dert ediyorum başından beri hiç bitmedi bu kadar uzun sürmesi normal mi acaba.cani gönülden dua ediyorum isteyen herkese nasip olsun inş bana 10 . Yilin sonunda nasip oldu inş devamı da gelir