Beray34 TugceServan 34+6 yım bugün nstye başlandı 39. Haftada planlıyor doktorum 2.sezeryan olacak Ezgi90 özele gidiyorum ekstra ücret alıyor tugbadm 34+6 da başladık nstye
Sulesule Devlet gün vermiyor sanırım degilimi özel hastane veriyor gününü ama devlet 40a kadar bekletiyor 😣 her hafta kontrole gittigimde nst giriyorum ben
Helen0101_ Nst ye girdim 35+5 im bişey çıkmadı ama her hafta girilecek artık. Ay bi de bu hafta çatı muayenesi var
Gnl0606 Kızlar bende 34+5 im sabah devlet hastanesindeydim.. doktor kontrol için bakmadan nstye girdim, 10-15 gün sonra tekrar gel sezeryan için konuşalım 38-39 da alırım dedi(2. Sezeryanım olacak) yani hatta öğlen arası yaparım sezeryanını iki gün kalıp çıkarsın diye doğum detaylarını bile anlattı😊yani sanırım böyle dediğine göre devlette de gün veriliyor sezeryan için😊
Birgul__ 35+1 haftalik benim.suyu az ve plesenta sekli farkli.o yuzden pazartesi ve persembe gunleri kontrole gidiyorum. Her gittigimde nstye giriyorum.bebek makat pozisyonundaymis.boyle devam ederse sezeryanla aliriz o da nasil olacaksa dedi uyuz doktor.ben ne bileyim demi 😂😂😂 devlet hastanesi bu arada 😫
Pericinar07 TugceServan 18 kasıma allahtan bişey gelmezse alırız dedi pazartesi baglandım nstye herşey yolunda 😊