Nur___ Meryyy20 ilk 3 ay fazladır düşük tehlikesi genelde ama ilk üç aydan sonra da ne olacağı bilinmez çünkü gebe eğitimde olsun, doktora sorduğumda olsun 38 haftalık gebe düşük yaptı dedi yani olabilir, önemli olan dikkat etmek, 🌺
iremgorlen090318 Meryyy20 benim bildigim ilk uc ay dusuk ayı, sonraki aylarda da karnin icinde ölme oluyo.
Ayseozerckr 12. Haftaya kadar risk fazla 12. Haftadan sonra 20. Haftaya kadar 500 gr mın altundaysa da düşük olur. 20 hafta üstü ve 500 gr üstüyse bebek ölü doğum olur