ipekmmc merhaba, ben de 18. haftamda kanama şikayeti ile rahim ağzı kısalığı ve açılmadan dolayı serklaj oldum. 8 gün hastanede yattım. Tuvalete bile kalkamıyordum.Öncesinde hiçbir sorunum yoktu ilk hamileliğim. Şuan 32. haftamızdayız. Çok stresli, korkularla dolu bir süreç yaşamayan bilmez. Ne kadar sakin kalabilirsen o kadar iyi çünkü stres ve üzüntü olumsuz etkileyebilir. Allah’a İnan 🤲🏻 O günler geçecek ve inşallah yavrularımızı kucağımıza alacağız. Aynı ilaçları hala ben de kullanıyorum ve çok etkili ilaçlar merak etme. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🎈