niliyy Yeni bakımdan sonra aşağıdaki geri tuşu kalkıp sadece yukardaki kalmıs o da direk bizi anasayfaya atıyor kaldığımız yerden devam edemiyoruz. Rahatsız edici 🤔
Esramese niliyy bildirimlrm faln kalkms hatta paylastgm postumu bile bulamiyorm yorumlrmn bildrmleri bile gelmiyor