1dem Cz34 ben orda doğum yaptım ama o zaman öyle bişey yoktu sadece doktor ebe vs vardı ama 6 sene oldu şimdi ne nasıl bilmiyorum. Doktorunuz kim merak ettim.
11Nisan Benim kuzenim o hastanede doğum yaptı. Bayan olması şartıyla alıyorlarmış doğuma bir yakınınızı.
Cz34 11Nisan Sanırım hepsi alıyordur doktorların orda bayan alıcam bende yanıma çünki doktoruma gittiğimde sorucam ☺️