TazecikAnne123 ben de kullandım enfeksiyon dan reçetesini okudum hamileler de kullanıyor yazıyor sıkıntı olmadı olmaz da inşallah mecbur kullandım ama rahatladım eskisi kadar enfeksiyon sancım yok tabi su içemediğim için fazla tam anlamıyla atamadım ama bol su içmeye bakın