Gizemdi dokuz Eylül üniversitesi hastanesi tavsiyem. Pek çok tanıdığım orda doğum yaptı. Kontrollerde de ilgili doktorları bence. Bende erken doğum yaptım orda. Şimdiki hamileliğimde kontrollerimi testlerimi yaptırıyorum devam edecegim. Ayrıca rahim ağzı dikişim atıldı yine orda hepsinden memnun kaldım. Doktorları çok rahatlatıyor iyi davranıyorlar.